"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Ортағаш ауылының орта негізгі мектебі" коммуналдық мемлекеттік  мекемесі
Коммунальное государственное учреждение  "Основная средняя  школа села Ортагаш отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Тема урока : Топырақ 3-класс

13.01.2017

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

                 

Топырақ

Мақсаты

Білімділігі: Оқушыларға 

топырақтың ерекшелігі  және

оның  құрамымен  таныстыру.Топырақтың түрлерін  ажырата 

білуге  үйрету.

Дамытушылығы: 

Тәжірибе  жұмысын  жүргізу  арқылы 

оқушылардың  жан-жақты   ойлау 

қабілетін  дамыта  отырып 

біліктілігін, дағдыларын 

арттыру.

Тәрбиелігі: Оқушыларды 

ұйымшылдықпен  жұмыс

жасауға  тәрбиелеу.

 Сабақтың  түрі: аралас сабақ

Күтілетін нәтиже

+Психологиялық ахуал

Психологиялық  дайындық.

Сыныбымыз  тап –

таза

Бор да дайын 

тақтада

Ойымызды 

жинақтап

Отырайық  партаға

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі

сабаққа сәттілік тілейді.

Қызығушылықты ояту

Топырақ туралы не білесіңдер?

Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен

кіріседі.

Мағынаны тану

Топырақ бойында құнарлылық қасиеті, яғни өсімдіктерді

сумен, басқа да қоректік элементтермен қамтамасыз ететін қабілеті болады.

Механикалық құрамы (топырақ түйіршіктерінің мөлшері) бойынша топырақ құмды,

құмдақ сазды және саз топырақ болып бөлінеді. Жасы мен генезисі бойынша —

қыртысты күлгін топырақ, батпақты топырақ, ормандық сұр топырақ, қара

топырақ, қоңыр топырақ, күрең топырақ, тағы басқалар болып бөлінеді.

Топырақ - құнарлы топырақ, құнарсыз болады екен.

Құнарлы топырақ арқылы еліміздің ауыл шаруашылығы өсіп

өркендейді.

Кітаппен жұмыс.

Іштей оқу

Топтар бөліп оқиды

Тәжірибелік жұмысқа дейінгі бөлікті оқыту.

Ақ қағазға топырақ салып анықтап қарату.

Не

көріп тұрғанын, не бар екенін сұрау?

-

Топырақ құрамын мұнан әрі анықтау үшін тәжірибе жасайық?

(Қорытындыны

тақтаға іліп отыру)

Туған

жер тобы

1

- тәжірибе. 1 кесек топырақты суға салайық. Не байқадық? Көпіршік шықты?

Бұл

ауа. Ол қайдан шықты?

А

У А

Туған

тілім тобы

2

- тәжірибе. 1 уыс топырақты темір қалбырға салып, отқа қыздырып, бетіне

шыныны ұстайық?

Не

көрдік? Шыны бетіндегі су тамшысы.

С

У

Туған

ел тобы

3

- тәжірибе. Топырақты одан әрі қыздырдық. Көкшіл түтін шығады. Бұл не?

Өсімдік

қалдық, тамыр жанды.

Ш

І Р І Н Д І

3

Топпен жұмыс

Шіріндісі

жанып біткен топырақты салып араластырдық.

Лайланған

суды тұндырып қойдық.

Стақан

түбіне құм, бетіне саз шөгеді.

Қ

Ұ М

С

А З

 

Қорек

көзі

Топырақ

Тіршілік бесігі

Жер

Сергіту сәті

Қасқыр қақты қақпаны.

-Ашыңдар тез! – айтқаны.

Сол-ақ екен, лақтар–

Титтей-титтей шұнақтар

Жан-жағына жүгірді,

Жасырынып үлгерді:

Бірі– төсек астына,

Бірі– пештің қасына,

Бірі– сәкі астына,

Бірі– астына кереует,

Бірі– тапқыр керемет

Отыр күбі түбінде.

Қанша лақ бар бұл үйде?

Ой сергітеді,шашағандары

басылады

Ой толғаныс

                  

Сұрақ-жауап

-Құнарлы 

топырақта  қарашірік қалай пайда

болады?

– Қарашірік 

қалай пайда болатынын  мына

сурет арқылы көз жеткізейік?

Үйге тапсырма

           

Мазмұндау

 

Күнделіктеріне жазып алады

Бағалау

Оқыту үшін бағалау

және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Просмотров: 287

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст